Wiadomości

Facebook Twitter Drukuj E-mail

Sun pharma india modafinil Utworzono: środa, 31, sierpień 2016 13:16

Halotestin for phallic enlargement

http://steroidsbesthgh.com/signs-of-anabolic-steroid-use_wl/ Signs of anabolic steroid use Normal 0 21 false false false PL X-NONE X-NONE

How much does gonadotropins cost

W ramach kampanii została podjęta współpraca z Agencją K2 i został przygotowany spot, zwracający w uwagę na ten temat poprzez niestandardową narrację. 

W dobie mediów społecznościowych „dzielimy” się różnymi rzeczami, które niekoniecznie mają wartość. Dlatego zależało nam na uzmysłowieniu młodym ludziom, że są ważniejsze rzeczy, którymi możemy się podzielić np. narządy. – podkreśla Jakub Sagan, Deputy Creative Director w Agencji K2. 

Przed kampanią Dawca.pl stoi niełatwe zadanie zachęcenia Polaków do podjęcia tematu dawstwa i jego wpływu na ratowanie życia ludzkiego. Tym bardziej zachęcają do obejrzenia spotu wideo.

Link do spotu: https://youtu.be/tIBfVvjZT3A